توزیع بسته های فرهنگی در مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، رضا قاسمي فر با بیان اینکه سازمان تاكسيراني در راستاي بالا بردن سطح فرهنگ استفاده از وسايل عمومي اقدام به تهيه بسته هاي فرهنگي و توزيع آن در بين مدارس شهر كرمانشاه نموده است، گفت: بسته های آموزشی توزیع شده میان دانش آموزان دارای محتوای متناسب با نیازهای دانش آموزان در خصوص استفاده از وسايل حمل ونقل عمومي درون شهري و رعايت قوانين ومقررات راهنمائي و رانندگي و نیز برخی نوشت افزارها و اقلام مصرفی است.

وي با اشاره به اینکه سازمان تاكسيراني در سال تحصیلی جدید برنامه های مختلفی را در حوزه آموزش و مسائل فرهنگی و همچنين مديريت شركت هاي متصدي سرويس مدارس اجرا می کند، افزود: در تلاش هستیم با ادامه اين روند نسبت به ارائه بسته های فرهنگی با موضوعاتي چون ترافيك شهري، استفاده از وسايل عمومي به جاي خودروهاي شخصي و رعايت قوانين ومقررات رانندگي اقدام کرده تا فرهنگ سازی در موضوعات مختلف شهری از سنین پایه آغاز شود.

برای اولین بار در کشور:

اجراي تبلیغات بر روی بدنه تاکسی های شهر کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر كرمانشاه از اجراي تبلیغات بر روی بدنه تاکسی های این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، رضا قاسمي فر گفت: تبليغات بر روي بدنه تاكسي با همكاري و مساعدت ارگانهاي مرتبط براي اولين بار در كشور در سازمان تاكسسيراني شهر كرمانشاه به اجرا درآمده و در اين مدت كم با استقبال از سوي تاكسيرانان و شركتهاي بازرگاني روبرو شده است .

به گفته وی، هم اکنون این طرح با همکاری ديگر ارگانها در حال اجرا است و سعی شده است تبلیغات به گونه ای باشد که باعث ناهنجاری در شهر نشده و با محیط شهری هماهنگی و تناسب داشته باشد .

مهندس قاسمي فرتصریح کرد: هدف از اين طرح با توجه به اجراي قانون هدفمند کردن یارانه هاي سوخت، این اقدام می تواند کمک خوبی به رانندگان تاکسی در تامین هزینه ها یشان کند.

وی گفت: نصب تبلیغات بر روی بدنه تاکسی ها با توجه به اينكه كه از سوي شركتها و متقاضيان مورد استقبال قرار گرفته است موجب خواهد شد تاكسيرانان در آمد پايداري داشته باشند و جبران افزايش هزينه ها در ساير بخش ها باشد.

مدير عامل تاكسيراني با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، برای اجرای درست و عادلانه این طرح، نظارت لازم را خواهد داشت، در مورد نحوه تقسیم درآمد این تبلیغات بین راننده و شرکت متولي اين طرح گفت: در این زمینه، بخش بیشتری از درآمد به راننده تعلق خواهد گرفت و درصدی از آن متعلق به شرکت است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com